No |
Pengunggah |
Unggahan |
Tipe |
Unduh |
7901 |
Masrid Pikoli |
Masrid Pikoli : Turnitin Analysis of scientific argument of vocational high school students on the topic of substance change |
pdf |
36 |
7902 |
Masrid Pikoli |
Masrid Pikoli : Turnitin Development of audio-visual learning media integrating character education in chemistry learning to facilitate conceptual change and character strengthening of high school students |
pdf |
42 |
7903 |
Masrid Pikoli |
Masrid Pikoli : Korespondensi Development of audio-visual learning media integrating character education in chemistry learning to facilitate conceptual change and character strengthening of high school students |
pdf |
36 |
7904 |
Masrid Pikoli |
Masrid Pikoli : Turnitin Analysis of students’ misconceptions using three-tier multiple choice diagnostic tests in colligative properties of solutions |
pdf |
55 |
7905 |
Masrid Pikoli |
Masrid Pikoli : Korespondens Analysis of students’ misconceptions using three-tier multiple choice diagnostic tests in colligative properties of solutions |
pdf |
41 |
7906 |
Masrid Pikoli |
Masrid Pikoli : Turnitin The effectiveness of chemical bond learning tools based on meaning learning model for training students’ moral sensitivity |
pdf |
58 |
7907 |
Masrid Pikoli |
Masrid Pikoli : Kajian tentang Pembelajaran Kimia Berorientasi Inkuiri Terbimbing/Pogil dengan Multipel Representasi dalam Memfasilitasi Perubahan Konseptual Mahasiswa |
pdf |
80 |
7908 |
Masrid Pikoli |
Masrid Pikoli : Konsepsi Mahasiswa pada Konsep Larutan Asam-Basa dan Larutan Penyangga |
pdf |
58 |
7909 |
Masrid Pikoli |
Masrid Pikoli : Turnitin Using Guided Inquiry Learning with Multiple Representations to Reduce Misconceptions of Chemistry Teacher Candidates on Acid-Base Concept |
pdf |
38 |
7910 |
Masrid Pikoli |
Masrid Pikoli : Korespondens Using Guided Inquiry Learning with Multiple Representations to Reduce Misconceptions of Chemistry Teacher Candidates on Acid-Base Concept |
pdf |
41 |
7911 |
Masrid Pikoli |
Masrid Pikoli : Turnitin Implementation of Four-Tier Multiple-Choice Instruments Based on the Partial Credit Model in Evaluating Students’ Learning Progress |
pdf |
50 |
7912 |
Masrid Pikoli |
Masrid Pikoli : Turnitin Analysis Of The Implementation Of E Learning Strategies In Teaching At The Faculty Of Mathematics And Natural Sciences, Universitas Negeri Gorontalo During The Covid-19 Pandemic |
pdf |
38 |
7913 |
Masrid Pikoli |
Masrid Pikoli : Turnitin Planning of Metacognitive Strategy-Based Natural Sciences Learning in Elementary Schools |
pdf |
55 |
7914 |
Masrid Pikoli |
Masrid Pikoli : Turnitin Profile of Elementary School Teachers’ Pedagogic Competence in Implementing Scientific-Based Thematic Learning and Higher-Order Thinking Skills |
pdf |
43 |
7915 |
Masrid Pikoli |
Masrid Pikoli : Studi Komparasi Hasil Belajar Siswa pada Materi Titrasi Asam Basa dengan Menggunakan Virtual Chemistry Laboratory (VCLab) dan Macromedia Flash |
pdf |
122 |
7916 |
Masrid Pikoli |
Masrid Pikoli : Identifikasi Bahan Pewarna Sintetik Berbahaya dalam Produk Kerupuk yang Beredar di Wilayah Kota Gorontalo dengan Metode Kromatografi Lapis Tipis |
pdf |
45 |
7917 |
Masrid Pikoli |
Masrid Pikoli : Efektifitas Pendekatan Pembelajaran Representasi Makroskopis-Mikroskopis terhadap Hasil Belajar Siswa pada Konsep Hidrolisis Garam (Suatu Penelitian di SMA Negeri I Gorontalo Kelas XI IPA T.P 2010/2011) |
pdf |
41 |
7918 |
Masrid Pikoli |
Masrid Pikoli : Pengaruh Penggunaan Metode Mind Mapping terhadap Hasil Belajar Ikatan Kimia Siswa Kelas X SMK Negeri 1 Kota Gorontalo T.P 2010/2011 |
pdf |
81 |
7919 |
Masrid Pikoli |
Masrid Pikoli : Komparasi Hasil Belajar Siswa yang diajarkan dengan Model Pembelajaran Kooperatif Tipe Teams Games Tournament dan Model Pembelajaran Tutor Sebaya pada Materi Kelarutan dan HAsil Kali Kelarutan |
pdf |
37 |
7920 |
Masrid Pikoli |
Masrid Pikoli : Pengembangan Perangkat Pembelajaran Kimia dengan Menginterkoneksikan Multipel Representasi untuk Meredukasi Miskonsepsi Siswa |
pdf |
41 |
7921 |
Masrid Pikoli |
Masrid Pikoli : Miskonsepsi tentang Pembentukan Ikatan Kovalen dan IoniK pada Mahasiswa Pendidikan Kimia UNG. |
pdf |
51 |
7922 |
Masrid Pikoli |
Masrid Pikoli : Buku Model Pembelajaran Interpelasi untuk Pembelajaran Sains di Sekolah dan di Perguruan Tinggi |
pdf |
79 |
7923 |
Masrid Pikoli |
Masrid Pikoli : Buku Literasi Biodiversitas dan Pembelajarannya |
pdf |
64 |
7924 |
Masrid Pikoli |
Hubungan Antara Kemampuan Berpikir Formal dan Kecerdasan Visual-Spasial dengan Kemampuan Menggambarkan Bentuk Molekul Siswa Kelas XI MAN Model Gorontalo Tahun Ajaran 2010/2011 (Penulis2) |
pdf |
4856 |
7925 |
Masrid Pikoli |
Kajian Tentang Kemampuan Siswa dalam Mengidentifikasi Jenis-jenis Ikatan Pada Senyawa Kimia yang Terdapat dalam Buku Paket Kimia SMA Oleh Siswa Kelas XI SMA Negeri 1 Gorontalo (Penulis 2) |
pdf |
545 |