No |
Pengunggah |
Unggahan |
Tipe |
Unduh |
9826 |
Munirah Tuli |
SK PA |
pdf |
200 |
9827 |
Munirah Tuli |
SK |
pdf |
122 |
9828 |
Munirah Tuli |
Tilawah Nasional |
pdf |
129 |
9829 |
Munirah Tuli |
Analysis of Shortfin Scad (Decapterus macrosoma) fisheries in Pohuwato, Gorontalo Province |
pdf |
5928 |
9830 |
Munirah Tuli |
ANALISIS SUMBERDAYA IKAN CAKALANG (Katsuwonus pelamis) DI PERAIRAN KABUPATEN POHUWATO, PROVINSI GORONTALO |
pdf |
802 |
9831 |
Munirah Tuli |
sumberdaya ikan cakalang |
pdf |
17591 |
9832 |
Munirah Tuli |
The Fitness of high economic culture area with the Geographic Information System(GIS) Method in Dudepo Island, North Gorontalo District. Indonesia |
pdf |
178 |
9833 |
Munirah Tuli |
PENGELOLAAN PERIKANAN LOBSTER DI KABUPATEN POHUWATO KAWASAN PERAIRAN TELUK TOMINI |
pdf |
278 |
9834 |
Munkizul Umam Kau |
Nilai Etis Upacara Adat Moluuna Bagi Pembinaan Moralitas Remaja |
pdf |
3863 |
9835 |
Munkizul Umam Kau |
MELEK AKSARA BAHASA INDONESIA DAN ARAB |
pdf |
2120 |
9836 |
Murhima A. Kau |
PENGEMBANGAN PERANGKAT PANDUAN UNTUK MENINGKATKAN KETERAMPILAN KOMUNIKASI INTERPERSONAL PADA MAHASISWA UNIVERSITAS NEGERI GORONTALO |
pdf |
1040 |
9837 |
Murhima A. Kau |
Empati dan Perilaku Prososial pada anak |
pdf |
|
9838 |
Mursalin |
Mursalin : Turnitin Development of Authentic Assesment Tools in Physics Science Learning |
pdf |
175 |
9839 |
Mursalin |
Mursalin : Menanggulangi miskonsepsi rangkaian resistor melalui kegiatan percobaan |
pdf |
346 |
9840 |
Mursalin |
Mursalin : Pembelajaran Predict Observe Explain pada Materi Suhu dan Kalor untuk Meningkatkan Hasil Belajar Siswa dan Meminimalkan Miskonsepsi |
pdf |
189 |
9841 |
Mursalin |
Mursalin : Turnitin Development of Guided Inquiry Learning Model Based on Critical Questions to Improve Critical Thinking on the Concept of Temperature and Heat |
pdf |
167 |
9842 |
Mursalin |
Mursalin : Turnitin The Development Of Inquiry By Learning Cycle (Ryleac) Model On Electricity And Magnetic Concept To Increase Science Process Skill And The Academic Achievement Of Students |
pdf |
172 |
9843 |
Mursalin |
Mursalin : Turnitin Learning Model Development Referring To The 2p3 Learning Model (Thinking, Sharing, Observing, Presenting, Reporting) In Basic Physics 1 |
pdf |
184 |
9844 |
Mursalin |
Mursalin : Bukti Korespondensi The Analysis of Students’ Understanding of Electricity Fundamental Concepts |
pdf |
134 |
9845 |
Mursalin |
Mursalin : Buku Perangkat Pembelajaran Inovatif Berbantuan Edmodo pada Konsep Alat-alat Optik |
pdf |
679 |
9846 |
Mursalin |
Mursalin : Turnitin The effectiveness of implementation cooperative learning model oriented life skills for the 21st century to improve writing science skills in physics concepts |
pdf |
125 |
9847 |
Mursalin |
Meminimalkan miskonsepsi pada materi rangkaian listrik dengan pembelajaran Predict-Observe-Explain |
pdf |
|
9848 |
Mursalin |
Pengembangan Model Pembelajaran Inovatif Berkarakter Untuk Meningkatkan Hasil Belajar IPA/Fisika
|
pdf |
7627 |
9849 |
Mursalin |
Pengembangan Model Pembelajaran Inovatif Berkarakter Untuk Meningkatkan Hasil Belajar IPA/Fisika
|
pdf |
1314 |
9850 |
Mursalin |
Pengembangan Model Pembelajaran Inovatif Berkarakter Untuk Meningkatkan Hasil Belajar IPA/Fisika
|
pdf |
2530 |